Oğlum bugün tam 3. Ayına girdi. Bir süredir elleri gece gündüz hep ağzında fakat bugün gece ne zaman uyansam bebeğim uyanıktı ve eli ağzındaydı. Bunu açlıktan mı yapıyor yoksa başka bir sebebi mi var anlamadım. Kendim bir huzursuzluk hissediyorum oğlumda ama anlayamadım. Dişten dolayı desek ağrı için çok erken değil mi? Uykuda elini ağzına götürse neden uyanıyor ki ?