Dogumdan önce de sonra da reglim hep düzenlidir. Oğlum da reglim gecikmişti oradan anlamıştım gebe olduğumu. Son 10 aydır ayın 23 u dedim mi regl oluyorum tabi ayın bazen 30, 31 çekmesi ile 1, 2 gün oynayabiliyor. Ben hep bi iki gün lekelenme sonrası yoğun kanama görüyorum. Bu ay 21 inde regl görecektim 20 sinde ağrı ile leke geldi 4 gündür soluk pembe, kırmızı ve kahve tarzında süren lekelenmem var. Ben 4 gündür sürdüğü için regl diyorum ayrıca ağrım da var ama 4 gün oldu hala yoğun kanama başlamadı. Benim gibi olan var mı ? Sizce gebelik mi ? Regl mi ?
Hap ile korunuyorum.