Gunesnil_23 canım enabızda bu şekilde çıkmıştı bizim kan sonuçları. Yaş riski falan tablo halinde doktora gitmişti. Ense kalınlığının çok yüksek olduğunu düşünmüyorum ben ki bebeğin pozisyonundan ya da cihazın kalitesinden bile farklılıklar olabileceğini söylemişti doktorumuz. İçini ferah tur önce doktorun bi yorumlasın. Güzel haberler alıp bize de verirsin 💐
