Benim için imkansız gibiydi çok mıtluyum yaa. Oturdum burdaki bütün postları okudum ve birden kesmeye karar verdim. Yanına uzandım poposuna pışpış yaptım ilk gece zor daldı tabi ama hiç ağlamadı. Bence kızım artık kendisi hazırdı onda sinyalleri hissettim ondan ağlamadan oldu. Şunu 4 ve 9 aylar arasında yapsaydım çok ağlardı kıyametler kopardı ama şu an 11 aylık o da hazırdı. Bugün üçüncü gün az önce gündüz uykusuna yatırdım 2 dakika falan sürdü. Mesela dün 2. Günümüzdü gündüz uykusuna dalmamıştı ben pış pış yaparken birden alkış yapmaya başlamıştı uykusu açılmıştı ama bugün daldı hemen. Gece yine sık uyanıyor tabi emmek istiyor gece beslenmesini kesmek gerekiyormuş sanırım. Allahım neler çektim yaa akşam 9 uyku saati bazen oluyordu ki sabah 5 kere kadar ayağımda sallıyordum bel fıtığı oldum artık. Dün gece ben de rahat uyumuşum sık uyansa da sallama derdi yok pışpış yap uyut. Uzun oldu ama Mutluluğumu paylaşmak istedim ☺️