Oyuncak1_ucak gizememre iyi anlaşırız oğlumla genelde. Ama zor bı çocuk. Aslanlar hep mi öyle😶🌫️😶🌫️
NmalkoC bir_49 yaa siz bensiniz bende yengeç oğlum ikizler.burçlarla asla alalası olmayan bir insanım oğlumu her gören direk ikizler burcumu diyor 🤣artık inanöaya başladım ve gerçekten birebir ikizler huyları var 🤣
Sinemyiss bir_49 bizde tam tersi ben İkizler kızım yengeç ve bence anlaşılır ya ayrıca İkizler çık eğlenceli bir burçturr🤣
milletsanakanalizemiolacak gizememre Günaydın cınım ☺️ Ben Oğlak Büyük kızım Aslan Küçük kızım Boğa ev tımarhane 🤣