elf560_ ultrason çekildi öncelikle bir şey yok denildi antibiyotik kullandım dört gün oldu sertlik hala devam ediyordu ağrım da vardı baktım olacak gibi değil doktora gittik tekrar ultrason çekildi ve apse oluşmuş hemen yatışı yapıldı şu an dördüncü günümdeyim hastanedeyim apse boşaltıldı enfeksiyonun bitmesini bekliyoruz şu an hastanedeyiz diğer göğsümü sağıyorum ama emzirmiyorum şu an güçlü ilaç kullandığım için