Hilena Kutaynannesi merhaba ben beeabo gibi bir marka kullanmıştım gayet rahattı. Kablolarla uğraşmamak ve dışarıda kullanım kolaylığı güzeldi.
blueberryyy__ Kutaynannesi Ben sadece sağımla besliyorum bebeğimi 5 aydır ve mochi kullanıyorum giyilebilir olarak çok rahat çok memnunum tavsiye ederim