Dün doktora gittim arkadaşlar, yaşım 37 belli hormon testleri yapıldı hormonlarda sorun yok çok şükür, ultrason ile de baktı doktorum kist miyom tarzı şeylerde yok, döngü sıfırlamasıymış bu olabilir mis 6 haziranda olduğum gerçek değil sanırım onda yumurtlama yokmuş 22 haziranda olduğum gerçek gibi duruyor değerlere göre burda sıfırlanacak dedi. Bir haftadan uzun sürerse ilaç veririm dedi.