canikomm keşke bulsam da bizim gibi olanlara yardım edebilsem. Artık emzirmek istemiyorum diye ağlayasım geliyor ama kıyamıyorum yine isteyince veriyorum. Gazını güzel çıkartıyor ama belkide yetmiyordur. Kimseye bırakıp dinlenemiyorum kimse uyutamıyor. Bir kaç marka emzik denemeye karar verdim belki tutarda biraz olsun memeden uzaklaşır