sleepnessnami [silindi] evet çünkü dayanamıyordum gerçek anlamda saçımı yolduğumu biliyorum. Dayanılacak gibi değildi kalk sabah o halde işe git gel eve meme ay allahım büyük cendereden çıkmışım
Elfgrn [silindi] 😂😂 benim ki konuşamıyor daha anca eliyle anlatmaya çalışıyor, mama buuuu( su demek) kelimelerinden yemek istediğini anlıyorum. . Ay analik tam delilik, bende öyleyim kaç gündür vicdan yapıyorum sürekli ama pes etmek yok
[silindi] sleepnessnami evet evet aynısı, hiç şaşmıyor hep aynı saatlerde kalkıyor. İki gündür yiyecek bir şeyler veriyorum uyumadan önce ama pek yemiyor 😕
Elfgrn sleepnessnami Öyle olacağım, çok teşekkür ederim kolay süreç olduğu kadar zorlu süreçlerij olduğunu bildirdiniz. Araştırma yapan anneler için bu bile faydalı olur. İyi olduğu kadar zorlu olanı da okumuş bilmiş olacaklar. Buna göre hazırlanırlar ❤
Elfgrn [silindi] 😂😂😂 Ay deme ağzını Hayır’a aç 😂😂 kafayı yeriz artık o zaman bizi bir bakırköy erenköy iyi paklar
aslikls Elfgrn benim ikinci oğlumda emzirmeyi bırakma süreci yaklaşık 2 hafta sürdü. Sinirden kafasını duvarlara vuruyordu gece o kadar kötü bir süreç oldu ama çok şükür geçti biraz sabır. Ve hep tutarlı olmak gerekiyor hep aynı cümleyi kurdum. Bence biberon emzik almamış olmaları da bir artı ben bunu dezavantaj olarak görmüyorum çünkü bir de onları bırakma süreci olacaktı. Gece süt vs hiçbir şey vermedim bir de ona alışmasın diye sadece su teklif ederek süreci tamamladım. Allah kolaylık versin siziçok iyi anlıyorum ama diyeceğim şu ki geçiyor. Ve bence memeyi bırakma sürecinde memeyi görmeleri daha çok sinirlendiriyor onları burdasın ama dojunamıuorum gibi 😂
Elfgrn aslikls Bende avantaj olarak bakıyordum ama sonradan belki memeyi unutur diyordum. Bende yemek vermek istemıyorum en fazla su şeklinde ilerlemek niyetindeyim ama işte isteyince birde başka şeylere yonlendirsem dahi istediği için memeyi bırakana kadar dedim istediği olsun. İnşallah en kısa zamanda atlatırız bu süreci kolayca
Hernasipvaktineesirdir sleepnessnami benimkide 23 aylık 5-6 ay sonra bıraktırmak istiyorum çok inat bir çocuk 2 yaş sendromuyla daha çok huy değiştirdi ve bizim en en en büyük problemimiz sinirlendiğinde katılıyor nefes almayıp morarıp bayılıyor. Dün akşam pipet gibi bir şeyi dişiyle kopartıp yemiş bir parça elinden aldık diye sinirlenip ağlarken nefesi kesildi morardı kendinden geçti. Babası da bende oturup ağladık o kadar üzülüyoruz ki ikimizde. Ben böyle ne yapacağım bilmiyorum her dediğini yapamayız ona zarar veren bir şeyi engellemek zorundayız yapmasan böyle bir durum yaşatıyor. Ben bu çocuğa nasıl meme bıraktırabilirim ki 😢 5-6 ay önceden kendimi hazırlamak istiyorum çünkü katılan çocukla süreç çok daha zor olabilir 😔😔😔😔
sleepnessnami Hernasipvaktineesirdir geçmiş olsun doktora morarıp bayılması ile ilgili gittiniz mi? Benim kızım da katıla katıla ağlayıp kafasını duvarlara vuruyordu korumak için tuttuğumda tekmeliyordu yüzümü.. yani çok zordu 22 ya da 23 aylıktı bıraktırdığım zaman şu an daha da hırçınlaştı her şeyi ben yaparım modunda takılıyor. Yap yapma yap yapma gelicem gelmicem gidicem gitmicem arası bir saniye sürmüyor delirmemek elde değil. Gündüzü kademeli azaltarak kestim sorun yaşamadım ama gecemiz cehennemdi. Dönüp bakıyorum da Allahım iyi becermişim 3 günde bırakan çocuklara annelere ne özenirdim. Yavaşça azaltın bir de bir şey sürmenizi önermiyorum belki son çare ama daha da delirtiyor.
Hernasipvaktineesirdir sleepnessnami tabi tabi götürmezmiyiz kaç çocuk doktoruna götürdüm. Çocuk kardiyoloji uzmanına götürdüm. 10 aylıktan 13 aylığa kadar 3 ay hergün defalarca katılıyordu bırakmıştı 1 ay içinde yeniden başladı 😑😑😑 Genel olarak bi sorun gözükmüyor geçecek demişlerdi.
cikolatahurma Elfgrn şimdi cefa vakti sefasına az kaldı az daha sabır ilk bir hafta en zorlu hafta genelde.
mss_12 Elfgrn okuyorum sürecinizi.bende 3 çocuk annesiyim 2 kızımı 2 yaşına kadar emzirdim ama inanın böyle bir süreç yaşamadım.süt bitti dedim 1 2 gün arandılar sonra kestiler.şimdi oğlum 11 aylık o ne yapacak bilemiyorum ama kuzenim de sizin gibiydi ve 10 gün gibi bir sürecin sonunda rahata erdi ve onun bebeği 17 aylıktı meme konusunda aman vermiyordu annesine.bence az bir süreciniz kaldı çünkü bebeğinizin ayı büyük.az daha sabır:)
Elfgrn mss_12 yazınız için çok teşekkür ederim ❤❤ Dayanıyorum buraya kadar gelmişim bırakmak aklımın ucuna gelse de hemen geri plana atıyorum. Bende 20. Aydan itibaren denemelere başladım. Daha çok bağımlı olmadan bıraktırmak en iyisiymis aklı daha çok erdikce bıraktırmak çok zor oluyormuş. Doğduğunda çok fazla zorlamıştım sütümün gelmesi için Canımdan can gitmişti Üstüm gelene kadar Şimdi de bıraktırmak için aynısı oluyor. Çok tuhaf bir süreç Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun gerçekten çok zor bir süreçmis
mss_12 Elfgrn bence de aklı çok etmeden bıraktırmak en iyisi.ama sakın vazgeçmeyin.bir diğer kuzenim bende kuzen çok :) doktora sormuştu vazgeçmiyor ben tekrar emzireceğim diye ama onunki haftalar sürmüştü .doktor asla dedi size olan güveni zedelenir süt varmış ve annem bana yalan söylemiş gibi.bence atlatırsınız 1 haftaya.Allah yardımcınız olsun :)
tospikannesi_ Elfgrn Genel cerraha göründüm asla çekme dedi. Eczaneden ilaç aldım 1 hafta arayla kullanılıyor sütün geri çekilmesini sağlıyormuş 16.günde bitti derdim. Yani sakın sağım yapmayın dayanamayacak gibi olduğunuz zaman parmağınızla meme ucunu sıkın ama bunu da sürekli yapmayın. Benim artık memem o kadar sert olmuştu ki şekil alıyordu yani kolumu kapatamıyordum yürüyemiyordum bile o derece bol bol sıcak su torbası koydum mememe ve 16 günde sadece 2 kez parmak ucumla her bir mememi 2 kez sıktım ve sıcak su tuttum bu şekildeydi sürecim
Elfgrn tospikannesi_ Çok teşekkür ederim inşallah mastit bize uğramaz ilaç benim de aklımda dolaşıyor. Gidebilirsem doktora gidip danisacagim bu durumu gidemezsem de dayanamadığım yerde ilacı alır kullanırım sonrası allah kerim