Akşam 23.00 da ben otururken yanıma geldi kafasını bacaklarıma koydu uyuyakaldı. Normalde sabah açardım gece sürecini paylaşmak için ama çok kötü geçiyor şuanda, 03.26 da uyandı kızım. Meme istedi verdim iğrendi istemedi kapattırdı. Yatakta ağlamaklı halde mizirdanmaya devam etti. Su içirdim uykuya döndürmeye çalıştım olmadı. Yere inmek istedi tamam hadi in ne yapalım göster bana dedim. Kapıdan çıktığı an sanki birşey olmuş gibi daha şiddetli ağlamaya başladı. ( nefret ediyorum bu huyundan evdekilerin dikkatini çekmek için birşey olmuş gibi ağlıyor)
Hemen amcasının yanına gitti odanın ortasına gitti aglamaya başladı. Güç bela amcası yanına aldı göğüsüne yattı orda uyuyor. Mizirdanmalari devam ediyor.
Çok uykum var gönlü bu gece hiçbir şeye izin vermedi bana, ayakta uyuyorum kriz gecesi 5. Günün girişi gecesi olmuş oldu.
😭