Merhaba bebeğim 2 buçuk aylık 2 gündür akşam 10 dan sonra sürekli ağlıyor sanki işkence çekiyor gibi sadece emdikten sonra göğsümde kalıyor uyuyor o şekilde saatlerce uyur yatağına bıraktığım gibi çığlık çığlığa kalıyor yine gaz problemiz yok sebep nedir perişan oldum