_usuf177 Bebeğim 3 bucuk aylık şuana kadar hiç adet olmadım sadece lekelenme gördüm Dün test yaptım negatifti ama kuruduktan sonra hayal meyal bi çizgi gördüm ya da aklım benimle oyun oynuyor  Korkuyorum doktora gitmeye 😪
cerosk _usuf177 hamile değilsiniz bence. Ben bebeğim 13 aylıkken ilk adetimi oldum. Arada lekelenme bende de olmuştu
nurzenkin _usuf177 östrojen hormonundan kaynaklı olabilir doğum sonrası 5 buçuk ay sonra regl oldum ben
_usuf177 cerosk cerosk bu gebeliğim çok sıkıntılı geçti o yüzden çok korkuyorum Allah isteyene nasip etsin Adet olmak da bir nimetmiş
morembe attığınız fotoğrafta herhangibi bir çizgi yok bende içinizde kalacağına bir sağlık ocağjna gidip kan testi verin
_usuf177 morembe Aklım benimle oyun oynuyor öyleyse flaş ışıkla saatlerce bakıyorum çizgi var mı yok mu diye
_usuf177 Birde o kadar post okudum ki ilkin kuruma çizgisiyken bir hafta sonra tekrar test yapınca çizgisi belirginleşen olmuş Uykularım bölünüyor depresif oldum iyice