Btll06 oğlum 6 aylıkken bıraktı. Daha iki üç hafta yeni oluyor. Sıcaklarda geldi bir de artık döne döne rahat uyumak istiyordu. Tek kol yapıp yavaş yavaş bıraktıracaktım başlamıştım niyetine de girdim ama o gece o kadar çok ağladı ki kundaklıyken birden açtım bir daha da yapmadım yani kendi kendine bırakmış oldu bende rahatladım o da 😂