Aysenur_gokcan Kızım 14 Haziran 4 yaşına girdi halen aşısını yaptırmadım belirli bir süresi var mıdır acaba ?
Dmt-01 Aysenur_gokcan bi sıkıntı olmaz merak etmeyin bende 3-4 ay gecikmeli yaptırmıştım.Vakti geldiğinde hastyadı sonrada bitürlü fırsat bulamadım çalışıyorum çünkü.En son artık dedim götüreyim çıksın aradan.