Herhangi bir spesifik ilacı yok antibiyotik verilmiyor o yüzden ağrı kesici ve ağzındaki çıkan yaralar için jel kullandık vücudunun hemen hemen heryeri su çiçeği gibi oldu ve kaşıntılı oluyor geceleri uykudan uyanıp ağlıyordu ağzındaki yaraları hiç anlatmaya gerek yok bizlerin bile bir tane çıksa çok canımız yanıyor onlarca beyaz beyaz yara vardı ağzında yaklaşık 1 hafta boyunca süt ayran falan içti konuşmakta ve yutkunmakta bile çok zorlandı benim kızım bulaşıcı bir hastalık dikkat edin geçmiş olsun şimdiden