Yatak odasında beşiği saat 9 10 gibi uyutuyorum bizde bir kaç saat sonra yatmaya gidiyoruz odaya biz gidene kadar bişey yok tam ben başımı yastığa koyuyorum uyanıyo bilerek yapar gibi odasını ayırma vakti geldi mi sizce cesaret edemiyorum ama böyle de bize rahat yok oda rahatsız oluyo belli ki uyandığına göre 15 aylık bebeğim