efeninannesi4207 Oglum 3 yasina girecek aküllü Araba mi iyi olur yoksa 3 tekerlekli pedalli motorlar oluyor ya acaba O mu kararsiz kaldim ya da baska oneriniz var mi
aura_meselesi_bu_sekerim efeninannesi4207 akulu arabada hareketsz kaliyorlar yani emerji atsin diye cikardgmz cocuk Akulu arabada yine oturmus oluyor Bence onyuzden pedalli motor
biraz_tantana efeninannesi4207 pedalı kesinlikle bu yaşta bence efor sarfetmeleri ve emek vermeleri lazım içlerindeki enerjiyi atmaları gerekiyor ben her şeyin en lüksüne de karşıyım yani bu kendi fikrim tabiki
yogurtlupilav efeninannesi4207 ikiside yer kaplamaktan başka bir işe yaramıyor (ikisinden de aldım) en güzeli scooter, biraz büyüyünce de bisiklet.. en çok bunlarla vakit geçiriyor
efeninannesi4207 aura_meselesi_bu_sekerim biraz_tantana Aa ama benim oglan yorulmamasi lazim kalp ameliyati oldu 1 dk kossa bile yoruluyor siz efor sarfetsin diye yazinca aklima geldi kizlar 🥺 O yüzden aküllù mü alalim hic aklima gelmedi ya onda yorulur ozaman
mhtpdrmz efeninannesi4207 yorulur evet akülü alın. Efor sarfetmez ama çok eğlenir. benim oğlum 2 yasında akülüye binmeye başladı 3-4-5 yaşlarda hep kendi sürdü akülüsünü. Bu sene 6 yaşında içine sığarmı bilmiyorum. Çok geçmiş olsun bu arada 🌸