Zeynep230523 Bebeğim iki yaşında pipisiden beyaz pütürlü yoğun şeklinde akıntısı oldu bunun için acile gittim kan idrar testi yapıldı sonuç temiz çocuk doktoruna yönlendirdiler erkek bebeğin de buna benzer bir durum yaşayan var mı ?
Zeynep230523 @zuhalsebu @beybitolat @imaddesi @Huma_kus34 Kızlar merhaba , çocuk cerrahına gittik ( çocuk acil ve çocuk Dr. Bir teşhis koyamadıkları için ) sünnet derisi yapışık olan çocuklarda bu beyaz pütürlü sıvı birikirmiş bazen bir çıkış yolu bulur akar yada içerde kireçlenerek enfeksiyona neden olurmuş. Kısaca sünnet olması gerekiyormuş bu tekrarlarsa sıkıntı yaratır dedi Dr. ( normal bebek/çocuk bunu idrarla dışarı atarmış yani anne fark etmezmiş ) size bilgi olsun biz 3 gün dolaştık durduk . Sevgiler .
zuhalsebu Zeynep230523 teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için çok geçmiş olsun, ben oğlumu ettirmiştim 70 günlüktü. Şifa olsun inşallaah🤍
beybitolat Zeynep230523 teşekkür ederim. Biz 2 buçuk aylıkken sünnetini yaptırdık belkide o yüzden böyle bişeyle hiç karşılaşmadık. Şifa olsun sizede inşallah🥰
imaddesi Zeynep230523 ya çok geçmiş olsun şükür kötü bir şey olmamış 🤲🏼 şimdiden sünnetiniz hayırlı olsun ☺️🫶🏼