Merhaba uyku tutmadı da benim gibi olan var mı nasıl geçiyor hayatınız merak ettim. 18 aylık bir oğlum var 6ay önce ayrıldık. O kadar yorgunum ki yalnızlıktan. Akşam olunca biraz babası ilgilenir diyebileceğim kimse yok. Herkes ailecek tatile çıkıyor bunu yaşayamayacağını biliyorsun. Eve kapanmış şekilde çocuk bakıyorum çok yorgunum..