Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Gerçekten çok iyi geldi hepiniz kucağa alın demişsiniz . Çevremde bunun aksini söyleyen de çok olunca haliyle ikilimde kalıyordum. Zaten her kucak istediğin de o an alamadiysam direkt parmağını emiyor. Bana duyduğu ihtiyacı parmağıyla gidemeye çalışıyor demek ki benim minik yavrum 🥺