aaafnk ben doktora sorduğumda normal demişti. 13 aylıkken filan başladı babababa demeye. 16 aylık hala kelimesi yok. Doktor olabilir dedi. Fazla uyaran yok, eşim ve ben az konuşuruz evde başka insan yok. Başka çocuklarla bir araya gelince ve kalabalıkta daha çok ses çıkarıyor. Bununla alakalı diye düşünüyorum.