Benim bu sıcaklarla başım dertte kızlar odamız 26 derece nem 52 ben bu bebeğe ne giydirmeliyim biliyorum sıcaklık 22-24 olmalı ama olmuyor birturlu 🤣 askılı zıbın ve şort goydiriyorum ama usuyormus gibi hissediyorum bendemi sıkıntı ? Yoksa yanlismi goydiriyorum bir akıl verin nolur