elifnuryln meraklibiri 4 ay 2 günlüğüz ben bugün başladım ama bu ay böyle ilerlemeyi düşünüyorum gün de bir sefer veregecim 5 . Ayına kadar yani ön hazırlık yapacağım oğluma ilerleyen zamanlarda rahat herşeyi yiye bilsin oğlum doktorumuzlada konuştuk uygun gördü bizim için
kabeno meraklibiri merhaba 4 aylıkken basladık 5 ay 3 günlük su an. Öğün gibi değil tadım olarak veriyorum. ne kadar yemek isterse yiyor mama da aynı sekilde devam ediyoruz. (5×150ml/ gün) Hafta yogurt Hafta yogurt + sebze Hafta yogurt + sebze + meyve Hafta yogurt + yesillikli sebzeler + meyve denemeleri devam (sebzeleri bu hafta itibariyle kemikli kuzu suyuyla vereceğiz)
elifnuryln kabeno bende 5 ayımızda daha da ilerlemeyi düşünmüyorum bende şuan tadım aşmasındayım mamasınıda 2 saate bir 120 cc içiyor
kabeno elifnuryln tadım iyidir ya farklı farklı şeyler yediriyorum simdilik. Mama öncelik öğünümüz. 3-4 saatte bir yiyor.
alpaslanmom_ 4 aylık doktorumuz çok erken bagırsak florası suan uygun değil 5.ayda sadece tadım 6. Ayda ek gıdaya baslıyacağız dedi doktorunuza danışın