Red yaşıyorsunuz suan biz doğduğumuzda sarılık olmuştuk mama başladık doktor sakın kendin bırakma bebek diliyle itecek sütün iyi duruma gelince bebek kendi bırakacak dedi , bebeğim bırakmadı günde 3 biberon içiyor 4 aylığız geri kalan öğünler emiyor . Eğer mamayı kendiniz bıraktıysanız sütünüzde azsa açlıktan hırçınlaşıyor olabilir sakin şekilde odaya alın bol bol temas yaparak yedirmeye çalısın