nalid1 emziriyordum emzirdikten sonra sütümü sağım biberona koyuyordum gün içinde yapıyordum ama bunu gece değil
Gözlemimin altına oğlumu yan yatırıp biberonu ağzına destekleyerek uyutuyordum
(((Yanlız bırakmayın bu şekilde ben uyuduktan sonra biberonu ağzından çekip emzik kokup öyle çıkıyordum odadan)))şimdi 5 aylık hala öyle uyuyor
Ama artık kendi tutabiliyor o yüzden rahatım
Maalesef o aylardayekn gece hep mememde uyurdu gündüzde öyle işim olduğunda bu yöntemi denerdim
Ha birde kesinlikle yarım kundak benim ki kundaksız uyumuyor hala