Kızlar 8 gün önce normal doğum yaptm doğum yaptkdan hemen sonra bacagımdan bi iğne yaptılar ne iğnesi diye de acıkcası o acıyla aklıma gelmedı ama yapılan o iğneden galıba bacağim sanki tutulmus gibi orası hep ağrıyor sanki et kesiği olmus gibi derler ya oyle kas gevşetici sürdum sıcak duslar aldm masaj yaptm geçmıyo aynı durumu yasayan varmı varsa nasıl geçti