Benimde doktorum sıgara sute gecermi arastırması ıle alakalı yapılan bır tez yok netlık yok demıstı.stres daha tehlıkelı agır sıgara ıcme ıcersende hafıf nıkotınlı tercıh et.bende o zamanın şartlarıyla ıctım maalesef.cocuk 3 yasında sımdı bırakıyırum.