Arkadaşlar doğum yapalı 5 ay oldu ama doğumdan sonra sürekli ateşleniyordum enfeksiyon hastalıklarına gittiğimde antibiyotik verip gönderiyordu kullanıyordum bitiyordu yine ateşleniyordum bugün crp değerimin 300e çıktığını öğrendim yatış yapıldı bunu yaşayan var mı daha önce ?