1 hafta oldu 3 gün kuralıyla ilerliyorum
Yoğurt havuç 2 gündür de kabak verdim
2-4-6 kaşık yaklaşık olarak yani tam da değildir
Ve havalarda sıcak olduğu için arada su veriyorum mamasını da normal içmeye devam ediyor tadımdan sonra 90 ml içiyor diyebilirim
Dünden beri kakasını çok iyi yapamıyor ve az az ve katı dogalı çok güzel yapardı günde 2 bazen 3 kez yani bu durum düzelir mi napmam lazım?
5 buçuk aylık