brglllckrrr Kızlar dikey şarjlı süpürge arayışındayım emiş gücü yüksek olsun güzel çeksin istiyorum bugün karacaya baktık kara dynamic vakumm diye bi makine var yanında Extra kablolu veriyorlar phlips baktık arnica baktık Dyson istemiyorum gereksiz pahalı geliyor kullanıo memnun kaldığınız varmı acaba yardımcı olabilirmisinizzzz
cokbilmismom brglllckrrr ben dyson kullanıyorum kuruşuna kadar parasına değer bir ürün. Karaca elektronik ürün tavsiye etmem Philips kablolu süpürge konusunda iyi annemde var çok memnun. Ama şarjlılarını ben beğenmedim kırılma çok olmuş
myavocado brglllckrrr Dyson v15′ten çok memnunum, ama haklısınız ucuz değil. Annemde Bosch ultimaate 7 var, kuru süpürge, ondan da çok memnunuz, Dyson’fan farkı yok gibi geliyor bana.