Oğlum 10 aylık ve aşırı hareketli. Asla bebek arabasında durmuyor. Konuşmak, etrafı göstermek falan da çare olmadı hiç. Kemer olmasa yerlerden toplayacağız çocuğu. Şu 3 tekerlekli önü figürlü bisikletten var. İlk başta bir oturdu ama sonra ters dönüp ebeveyn kontrol kısmına tutunup ayağa kalkıyor artık. Ne yapacağım hiç dışarı cikarasim gelmiyor böyle yapınca. Bebeklerinizi nasıl alıştırdınız?