bugraveannesii Hamileyken asla durmadım evimi de her gün detaylı temizlik yaptım ,2 -3çeşit akşam yemeği üzerine tatlı poğaça yaptım asla dinlendiğimi naz yaptığımı hatırlamıyorum.Keşke yan gelip yatsaydım,neyseki şimdi çocuğum doğduktan sonra akıllandım. Her şeye ay yapamam, ay yoruldum ,ay yıprandım ,ay çocukla hiçbir şey yapılmıyor diyorum.Hayat böyle daha güzelmiş