anyela77 doğduğundan beri puset ile kullandım arabayı, 5 aylık civarı puseti kaldırıp koltuğa geçtim, çok seviyordu, uyanıkken de seviyordu uykusu gelirse çok rahat uykuya geçip uzunca uyuyordu arabada, ta ki bu haftalara kadar. Şimdi 10 aylık ve asla arabada durmak istemiyor, kucak diye kollarıma yapışıyor 🙄