Bebeğim doğduğundan 3.5 aylık olana kadar göğüs yapım gereği silikon uçla emdi . Sonra meme reddi başladı . Memeye gelince çığlığı basıyordu ve silikon uçla emzirmek o kadar zor olduğu için gezdirerek emzirmeyi falan başaramadım . Sonra tabi ailevi meseleler de oldu derken sütüm gitti . Bebeğim 6 aylık ve mamayla besleniyor. Ve geçen hafta çok kötü hastalandım antibiyotikler falan kullandım . Bugün bir baktım 2-3 damla süt var . Bu süt artar mı ?