14 aylık bebeğimin doğumdan itibaren göğüsleri vardı hiç dokunmadim masaj yapmadık 14 ay oldu hala geçmedi doktora sordum 2 yaşına kadar takıp edelim geçmezse endokrine gidersiniz dedi böyle bir durum yaşayan varmı aranizda arkadaşlar bilgi verebilirmisiniz