princessmom_ Nazliezgi sağol hayatım kaçgündürr iyi değildim bugün iyiyim iyi olmak zorundayız anneyiz 🩷 sende iyi ol postunu gördüm gerçekten çok zor evladından uzak durmak ama belkide hayırlısı böyledir 😓 umarım tez zamanda kavuşursun 🙏
Nazliezgi karpuz_ hayır malesef 1yıldır görmedim bu eşim istemiyır göndermiyor yoksa görme günlerim var önce görüyordum
Nazliezgi princessmom_ hep iyi olasın canım benim teşekkürler evet öyle ama isyan gibi olmasın ama artık dayanamıyorum güçlü olmak istemiyorum . Ok yoruldum
princessmom_ Nazliezgi Çok haklısın ama isyan etme kuzu en azından sağ yani öyle düşün birde . Neden bayadır görüşmüyorsunuz istediğiniz zaman gidemiyormusunuz yada oğlunu getirmiyolarmı