smyvuz
6900 gram, hem kız hem erkek bebek için alt sınıra yakın ama normal sınırlar içinde.
• Eğer bebek sağlıklıysa:
• Emmesi iyiyse
• Kaka ve çişli bezleri düzenliyse
• Gelişim aşamalarını (baş kontrolü, dönme, sosyal gülümseme, seslere yönelme vb.) zamanında yapıyorsa
o zaman bu kilo normal ve yeterlidir.
Ama bebek erkekse, kilo biraz alt sınıra daha yakın olur. Bu durumda:
• Doğum kilosu çok düşük müydü?
• Sadece anne sütüyle mi besleniyor?
• Son 1 ayda kilo artışı yavaşladı mı?
Bu sorularla birlikte değerlendirme daha net olur.
Yapay zekaya sordum canım