kupraaa Kızlar 1 ay önce doğum yaptım ama bildirmeyi unuttum kurumuma bir sorun olur mu . Doğum öncesini izninde bildirdim ama doğum sonrasını unuttum gece gece takıldı aklıma
nunumm kupraaa hiçbirşey olmuyor bende bayram tatili falan girdi araya işleme aldıkları zaman izni güncelliyor lar ne zaman doğrum yaparsanız o tarihe göre izin giriyorlwr bende 10 15 gün sonra verdim
zynprvlfsn kupraaa Bence de birşey olmaz, doğum tarihini girince sistem günceller analık iznini vs de kurumumuz çok ilginçmiş bizim kurum hastaneden eve girmeden attık Whatsapptan, titizler bu konuda.
prenses3565_ kupraaa hangi kurumda calistiginiz önemli ve izniniz devam ediyor mu etmiyor mu bu önemli kurum sizi bilgilendirmek zorunda degil bir ogretmen arkadasimiz bilgilendirmemisti izni biteli bir hafta olmustu gelmemisti bide ustune 🤦🏻♀️ ilcede sorusturma acilacakti araya birilerini soktular oyle duzeldi