İyi geceler kızlar oğlum 1.5 yaşına girecek beneto bebek arabası almıştı 900 tl ye ama o kadar pişmanım ki çocuk büyüdükçe kullanımı çok zor oluyor sığmıyor artık. Ne yaptıysak oturma pozisyonuna alamadık 3 kere tutma yeri kırıldı tamir oldu... Yani şimdi kullanışlı böyle oturabileceği bir araba istiyorum çünkü artık yatmak istemiyor malum 🤷♀️ 4 baby nin bir arabasını gördüm 430 tl memnun kalan var mı acaba? (Bu sefer pahalı bir ürün düşünmüyorum)