RavzosunAnnesi mi 8se kullandım ekranı kırıldı (kızım fırlattı:)) . Şuanda redmi note 8 e gectim.
Her iki telefonda mükemmeldi. Xiaomi gercekten cok iyi telefonlar yapıyor. Kesinlikle alın pişman olmazsınız 😊ozellik olarakta 8 bine satılan ayfonlardan daha üstün karşılaştırmasını da yapın hatta. Ancak ekranı ogrenin eger amoled ekransa cok pahalı 😀 bin TL istedikleri icin bir üst modele gectim ben. Yada baya sağlam kaplarda taşıyın malum cocuk olunca telefonlar biraz zarar görebiliyor.