Ahmet_22 büyük kızım da öyleydi. Psikiyatriye götürdüm sosyal anksiyete demişti. 4 yaşında okula başladı. Şuan 6 yaşında çok çok büyük ölçüde geçti bu durum. Yaşıtlarıyla bol bol zaman geçirmesini sağlayın. Özellikle de insanlar ona yabani gibi yakıştırmalar yaptığında bunu duyuyorsa, gene duyacağı şekilde hayır değil sadece insanları gözlemleyerek güvendikten sonra iletişim kuruyo gibi şeyler söyleyin. Çocuk bende bişey mi var diye düşünmesin