Zeynep-60 Sinirlerim bozuldu uykusu tam düzene girdi derken 3 gündür yine haram saat kaç oldu hala uyumuyor 3. Ayın içindeyiz
Cifteanne Zeynep-60 bizde uyanığız 44 günlüğüz düzen tertip hak getire bakalım saat kaçta uyuycaz bide emzik yaptı beni kucak kucağa oturuyoruz ☺️Allahtan bu gece dizi tekrarı buldumda vakit geçiyor.
Elifeliff Zeynep-60 yanına yatırıp kolunda uyutmayi denesen bı ara bizde oyleydik uyuyunca yatr geri yerine yavaşça yani bn sabaha kadr kolumda uyumaya korktum üstüne flan yatarım gece diye yerine yatırdım bnde rezene ve ıhlamur icirmistim enzirdigim için bnde iciyodum sakinlik uyku veriyo
Naz5558 Zeynep-60 biz 40 günlüğüz. Gündüz uykusu çok güzel ama akşam 9 olunca bir uyanıyor gece 2 ,3 e kadar ayaktayız. Son iki gündür uyumazsa banyo yaptırıyorum çok yoruluyor sonrada emziriyorum uyuyo çok şükür. İsterseniz deneyin banyo çok iyi geldi benim bebeğime.
Zeynep-60 Cifteanne benim ki de beni emzik olarak kullanıyor sonra daralıyor kilo fazlalığı var zaten
Zeynep-60 Naz5558 bende yaptırıyorum bu gece de yaptırdım bana mısın demiyor sanki uykuya yeminli doğmuş
Urasdeniz38 Zeynep-60 bizde 3 ayligiz benim oglumda ayni sekilde...ne gunduz ne gece uyku yok...mama ve meme veriyorum...birsz mamayi icerden 15 dakikada meme emerken uyuyor o kadar...8 yasinda bir oglum daha var ona hic zamanim yok...yenilerin modasimi acaba uyumayan cocuk
Elifeliff Zeynep-60 ayy Allah yardımcın olsun bizde öyleyiz evde sürekli ikimiz oldugunuz için tuvaletw dahi giderken mizirdiyo odadan cikarttirmiyo ama kalabalıkta ortam bni farketmiyo yani gördüğünde kucağıma gelmek istiyo
Naz5558 Zeynep-60 anladm cnm ya Bizde iki saat önce yaptırdık banyosunu çok şükür uykuya daldı. Ama istisnasız her gece aynı şeyi yapıyor uyumuyor çocukkk 🤣 artık aç mı ,gazı mı var ,altı mı pis sorularını sormuyorum kendime 🤷♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
annesininaslani 6 buçuk aylığız değişen bişey yok hala göğsümde şuan saat olmuş iki daha gece uykusuna yatmadı
EmineGl Saat 2 olmuş işleri yaptım lavaboları yıkadım , çocuğum babasıyla dı bu sırada . Babası uyudu benim işler bitti yavrum hala uyumadı 🤷🤷🤷
Ezgiaygunn Zeynep-60 saat daha 1 gibi yazmışsınız bebek bu canım benim kızım sabah 9a kadar uyumadığını bilirim 4 bardak kahve içiyordum bir gecede 2 gün önce yine sabah 8 de uyudu yerde halıda uyuya kalmışım dalmasını beklerken vardır bir sıkıntısı o yüzden böyle yapıyordur bebek bu herşeyi yapar bir ani bir anına tutmaz kahve iç kahve agizma sürmezdim doğumdan önce çocuğumun huysuz olduğu zaman yanımdan ayırmam şuanda