yagizsmom Merhaba kızlar sağdığım buzdolabına koyduğum sütü çıkardıktan sonra kaç saat dışarda bekletebilirim? 2-3 saat diyenler var ama o sürede süt ısınmıyor bile oda sıcaklığında. Ben dolaptan çıkarınca oda sıcaklığına gelmesini bekliyorum e bu halde de 3-4 saat geçiyor
koruk yagizsmom ben tam olarak anlamadım dışarda ısıtılmış süt mü ne kadar sürede kalabilir yada süt mü nasıl ısınıcak acaba
kaandurumoms yagizsmom buzdolabında çıkardığınız sütü ısıtıp 1 saat içerisinde tüketilmesi gerekir sağlık ocağı hemşiresi aynı zamanda emzirme danışmanından aldım bilgiyi
serensaybulut yagizsmom dolaptan. Çıkardıktan sonra benmari usulü ısıtabilirsiniz yani bı kaba sıcak su biberoni içine otutturun suyla temas etmesin biberon ucu ısıyı kontrol ederek verebilirsiniz Benim doktorum 3 kuralı demişti Dısarda 3 saat Dolapta 3 gün Difrizde 3 ay
babyisleeping yagizsmom süt 3 saatten fazla dışarıda kalmamalı. Sütü bebek içmeden hemen önce çıkarıp sıcak suda bekletip ısıtın öyle içirin sıfır risk
hemshireanne Merhaba. Evet bende öyle yapıyorum. Sonuçta yeni sağdığımız ılık süt üç dört saat dura biloyorsa. Dolaptan çıkardığımız soğuk süt daha fazla durabilir
yagizsmom hemshireanne bozulur diye korkuyorum zaten sütüm az geliyor bir de anlamam bebeğe veririm diye korkuyorum. Siz ne kadar süre dışarıda bırakıyorsunuz msks
yagizsmom kaandurumoms nasıl ısıtacağım sıcak suya koymayın diyorlar 40-50 derecelik suda da ısınmıyor 1 saatte
kaandurumoms yagizsmom buzluktaysa önce buzdolabında çözündürün sonra çıkartıp benmari usülü ısıtılması gerekiyor. Ben benmar usülü ısıtıyorum . Yani buzken birden sıcak suya koymak sütü bozuyor diğer türlü sıcak suya koyuyorum ben bebeğim içti
serapozbkr Ben dolaptaki sütü sıcak suda ılıtıp öyle veriyorum, önceden dışarıda 2 3 saat tutuyordum fakat havalar ısınınca max 1 saat dışarıda tutuyorum. Fazla dışarıda kalınca sütüm ekşime yapıp kokuyor. Sütüm ziyan olmasın diye azar azar sütümü ısıtıyorum.