Bugün kızlarımla parka gittik. Uzun eşofmanım vardı altımda. Parka gidince kene spreyini hem kızlarıma hem kendime sıktım. Kızımın tuvaleti gelince eve döndük. 30 dk durmuşuzdur. Zemin topraktı. Şimdi banyo yapacakken bacağımda gördüm. Dokunmakta istemiyorum. Kene değildir di mi?
<a href=“https://hizliresim.com/o5gr9q4"><img src=“https://i.hizliresim.com/o5gr9q4.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>