Aslanbebek38 iki üst 20 lik disim tamamen kapalı gömülüydü benimde cerrahi işlem oldu dikiş atıldı tabi sonrasında ağrı oluyor ama yerken içerken dikkat ettim 2 3 gün sonra azaldı ağrısı, 2 alt 20 lik disim de yarısı çıkmıştı yine çekildi ama dikiş atılmadı onlar daha kolaydı korkmayın 2 3 güne geçer yani