Kızlar kızım tuvalet egitimine basladıgından beri üç dört günde bir kaka yapmaya basladı ve genelde pantolonuna yapıyor tuvalette bekliyor gelmiyor sonra altına yapıyor belli bi süre sonra bi haftadır falanda poposunu gösterip anne acıyor diyor doktor iki krem vermişti onları sürüyorum acısını alsın diye bide bugğn zeytin yagı sürdüm kaç gğndğr yapamıyor diye şimdi kakam geldi dedi tuvalete kostu oturdu kalktı otur yao hemen gelmez dedim bak ne güzel kakan gelmiş yap rahatla dedim hayır gelmesin diyo acıdıgı için sanırım basına gelen var mı ne yapabilirim bilen varsa yardımcı olur musunuz