Sevgili anneler oğlum bu gün tam 10 aylık oldu, biz bugüne dek atak dönemlerini hep hafif atlattık çok şükür. Ama iki üç gündür gece uyku düzeni mahfoldu, 9-10 arası gece uykuya yatar 1 veya iki kez beslenmeye kalkar, mama içip geri hemen uyurdu. Ama iki üç gündür asla derin uyumuyor, 10-20 dakikada bur uyanıp mizildanıyor bütün gece, sabaha karşı 5-6 gibi artık kendi de çok yorulup dalıyor sabah 8′e kadar uyuyor. Gündüz uykuları da baya baya kısaldı, var mı benzer süreçlerden geçeniniz, düzeliyor mu, ne kadar sürdü sizlerde bu dönem, öneriniz var mı 🥹