elfmrl123 puset kabin bagaji boyutunu aşmıyorsa alınıyor ama üstte valiz dolaplarina koyuyorlar. Puset ile seyahat edemiyor yani, annenin kucağında, anneye bağlanan bir kemer ile seyahat ediyor iki yaş altı. Eğer puset oto koltuğu gibi uçak koltuğuna bağlanabiliyorsa o zaman bebeğe de ayrı koltuk alınarak ve oto koltuğunda seyahat edeceği belirtilerek, puset ile seyahat ediliyor demişti bana müşteri hizmetleri. Biz ilk ucuşumuzda Ankara - Çanakkale yapmıştık, bebek arabami o dönemde nem pusetli kullanıyordum puset ile birlikte arabayı girişte teslim edip çıkışta aldım, ama canakkleden dönerken puseti içeri alabilir miyim diye sordum bagajı verirken, uçağı kabin amirini filan arayıp bir şeyler konuştular izin verdiler, yanımdaki koltuk boştu tesadüfen o sebepten izin vermişler, kabin boyundan büyük olduğu halde puseti uçağa sokup yan koltuğuma koymuştum, ama bebek yine kucağımda seyahat etti. Çıkarken uçaktan pusete koyarak çıktım. Ama bu biraz şans işi ve denk geldiğiniz görevlilerin inisiyatifinde oluyor. Ankara’dan binerken de sorup rica etmiştim izin vermemislerdi, bebek arabası gibi girişte teslim etmeniz lazım puset kabin boyu aşıyor denmişti.