Nasil bir genetik bilmiyorum her yerimden kıl çıkıyor parmaklarım, göbegim sırtım kollarım yüzüm, ellerim ayak parmağım da bile kıl var sadece bıyığım yok çok şükür ona da . Lazere gittim yüzüm için igneliye gittim azaldı sonra yine arttı..
Yok mu bunun çözümü ağda yaparken kan ter içinde kalıyorum bitmiyor çünkü